komment-dot-kom

Linkblog

roger feederer

Összevert kislány, hadak útja

2007.05.08. 15:17 csabax

Összevertek egy kislányt osztálytársai?
"A rendőrjárőr még péntek délben találta meg a földön fekvő, 15 éves bácsbokodi tinit a Vonatkertben, az Arad utca környékén. A lány elmondása szerint az osztálytársai bántalmazták, melynek következtében könnyű sérülései keletkeztek. A rendőrség csoportosan elkövetett garázdaság gyanújával nyomoz." Petőfi Népe

Megjárták a hadak útját
"Junior országos bajnokság, Abony. Azok a bajai dzsúdósok, akik az utóbbi években már a juniorok között is letették névjegyüket (vagyis a két utánpótlás két válogatott sportoló: Rudolf Bálint és Kurityák Máté), sérülés miatt nem indulhattak az ob-n." Bácskai Sport

"Olvasgatom a hozzászólásaitokat és egy valamit nem értek.Nem az a jó ha mehettek szabadon?Bár én megtehettem volna.Akkor jöttök haza-ha honvágyatok van-amikor akartok.Az én fiatal koromban ez tízévekben volt mérhető.Ezt akartuk a renszerváltáskor ezért tettünk meg mindent,hogy szabadon utazhassunk minden hova,hogy Európen ként ne kelljen semmitől félnünk semmi tilalmat elszenvednünk.Mostakkor ? Nem értem." IWIW - Fórum: A mai társadalom

"Nahát engem elbűvöltek, főleg azok, amiket én töltöttem fel a netre, csak nem oda, ahol most néztem őket. Szal a zindex régi bajai képek topicja jó bánya volt az összeállítás elkészítőjének..de egy hivatkozás nem ártott volna." IWIW - Fórum: Vitafórum Baja városáról

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: média lapszemle petőfi népe baja bácskai sport iwiw fórum

A bejegyzés trackback címe:

https://maganzarka.blog.hu/api/trackback/id/tr3572749

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Espa2007-2013.aedep.gr 2019.04.06. 19:20:00

Nem javulnak meg! Forog a Bad Boys 3. - DVDNEWS

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása