komment-dot-kom

Linkblog

roger feederer

Dr. Csábi Bettina meztelen és vetkőznek a politikusok

2007.07.23. 22:11 csabax

Lefőttem, mint a kávé
Ma is lefőttem, mint a kávé, és még az sem vigasztal, hogy nem vagyok ezzel egyedül. Csak úgy röpködtek reggel a tévés meteorológusok szájából a 37, 38, 40 fokok. Lett is aztán hőség, nem kellett még a delet sem megvárni vele. Ültem az autóban, szemkápráztató napsütésben, és hallgattam a rádióból a siránkozásokat, intelmeket, tanácsokat. Ki is kapcsoltam mindjárt, mert egyetlen tanács sem látszott megfogadhatónak. Araszoltam a bajai Szabadság utcán, olyan lassan, hogy a járdán álldogáló, cekkeres háziasszonyok beszélgetését is kihallgathattam. Továbbiak: BÁCS CAFE

Dr. Csábi Bettina meztelen és vetkőznek a politikusok
Ugyan még nem olyan régóta indult el világhódító útjára a Baja Story információ- és véleménymagazin, de azért annyi idő eltelt már, hogy játszadozzunk picit a szavakkal, vagyis nézzük má’ megfelé (másként szólva: lássuk), hogy az internetről idelátogatók milyen keresőszavak alapján találnak ránk. Mert ugyan oké, ha arra kíváncsiak, hogy Csábi Bettina meztelen vagy van-e rajta ruha, de például olyasmit begépelni a gugliba, hogy vetkőznek a politikosok, pfuj!

Lássuk, mi volt a legutóbbi 20 kulcsszó, mely révén a bajai internetes információs- és véleménymagazin honlapjára látogatottak a netezők: Főnix baja képek, bajai szórakozóhelyek, nepunnepely baja, műsorszervezők, bajai hírlap, fotok 1 csajok, the riverside pub pizzéria, story, alfonzo kepei Baja, baja, bulvar hu, Dr Csábi Bettina meztelen, Bajai halászléfőző, story sztárok, the riverside pub baja, vodafone baja, ‘baja város képek’, vetkőznek a politikusok, csajok nekem. Továbbiak: BAJA STORY

Koch Renáta: Szenzációs ezüstérem az U23-as EB-n!
Koch Renáta (Mogyi SE Baja) remek futásának köszönhetően ezüstérmes lett a finnországi Kuopióban zajló U23-as triatlon Európa-bajnokságon. Lehmann Tibor szövetségi kapitány beszámolója szerint a 1,5 km-es úszás során öten léptek meg a többiektől, ebben a kvintettben benne volt Vanek Margit is, míg a második bolyban tekert Kovács Zsófia, illetve ide ért fel a szokásos rosszabb úszása után a bajai Koch Renáta. Továbbiak: BÁCSKAI SPORT

Szólj hozzá!

Címkék: lapszemle baja bácskai sport baja story bács cafe

A bejegyzés trackback címe:

https://maganzarka.blog.hu/api/trackback/id/tr63123931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása