komment-dot-kom

Linkblog

roger feederer

Halmos Géza, avagy egy Bajai Tekergő Amerikában (4.)

2007.05.27. 14:40 csabax

"Nagyjából 280 km-re délre vagyok Mexikóvárostól. Pénteken reggel - még Mexikó fővárosában - betekertem a hondurasi nagykövetségre. Tizennegyedik voltam a sorban, így - gondoltam - míg sorra kerülök, küldök Magyarországra egy levelet. Visszafelé jövet, a követséggel szembeni műhelyben gyorsan letisztítottam és beolajoztam a bicikliláncot. Nyakig olajosan kopogtam be ismét a hondurasi követségre, vízum helyett először vizet kértem."

Miről szól a Bajai Tekergő Amerikában?
Egy bajai fiatalember lenyűgöző utazásáról és és kalandjairól az Amerikai Egyesült Államokbeli Texasból - Mexikón és Közép-Amerikán át - Kolumbiáig.

4. rész: Mexikóváros - Oaxaca - Madero
"Az út két órán keresztül egyfolytában emelkedett. Balról az Iztaccihuatl és a Popocatepetl 5000 méter feletti csúcsai meredtek az ég felé. Amikor fölértem a hegyekbe, hűvösre fordult az idő. A félsivatag növénytakarójának gyér füvét, cserjéit és kaktuszait lombhullató erdők és hatalmas fenyőfák váltották fel. Egy óra múlva ismét 25 Celsius fok meleg volt, igaz, akkor már egy völgyben voltam."

A Bajai Tekergő Amerikában "kulcsos" cikk.
A fizetés gyors és egyszerű.
Az előfizetés SMS útján történik. KLIKK IDE!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: utazás baja bácskai sport halmos géza bajai tekergő amerikában

A bejegyzés trackback címe:

https://maganzarka.blog.hu/api/trackback/id/tr6687857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása