komment-dot-kom

Linkblog

roger feederer

Halmos Géza, avagy egy Bajai Tekergő Amerikában (3.)

2007.05.25. 17:55 csabax

"Xilitla fent van a hegyek között, tíz kilométeren keresztül csak felfelé tekertem. Ezt a helyet látni kell. Megnéztem a Las Pozas völgyet, elbeszélgettem a nyakláncot, köveket árusító fiatalokkal. Mondták, hogy visszafelé jövet nézzek be hozzájuk, megmutatják a környék barlangjait. Miután visszagurultam a völgybe, Axtlába mentem, ahol az Ahuacatitla templomot néztem meg. "

Miről szól a Bajai Tekergő Amerikában? Egy bajai fiatalember lenyűgöző utazásáról Texasból Mexikón és Közép-Amerikán át Kolumbiáig.

3. rész: Tamazunchale - Mexikóváros
"Túrám a tegnap estéhez képest 180 fokos fordulatot vett. A poros, gázos levegõjû benzinkút betonja helyett most egy antik bársonyszékben ülve nézem azt az 1 méteres képernyõjû izét. Hamarosan visszavonulok a könyvtárba, mert 10-kor bekapcsolják a riasztó rendszert, majd ott folytatom. Ez a könyv nagyon érdekes. Holnap a Mezo-Amerika és a Dél-Amerika címû fejezetek 120 oldalát áttanulmányozom. Tamazunchaléban megtörtént a szellemi ráhangolódás, itt pedig a tárgyi rákészülés a túrára."

A Bajai Tekergő Amerikában "kulcsos" cikk.
A fizetés gyors és egyszerű.
Az előfizetés SMS útján történik. KLIKK IDE!

 

Szólj hozzá!

Címkék: bácskai sport 1 millió forintos összefogás a bácskai sportért halmos géza bajai tekergő amerikában

A bejegyzés trackback címe:

https://maganzarka.blog.hu/api/trackback/id/tr2887092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása