komment-dot-kom

Linkblog

roger feederer

Búcsú a Bélában, bajnokok a félegyházi focicsajok

2007.04.30. 23:05 csabax

Búcsúzik a Tanárnő
Május 5-én, szombaton délelőtt 10 órártól tartják a 2006/2007-es tanév ballagását az idén 250 éves jubileumát ünneplő III. Béla Gimnáziumban. Ez alkalommal azonban nemcsak a végzos tanulók köszönnek el az egykori Alma Matertől, hanem Mezeiné dr. Kopasz Mária tanárnőtől is elbúcsúzik Polgár László igazgató úr. Marika néni 42 évet töltött az intézményben, az idő alatt számtalan osztályban tanította a biológiát, emellett 8 alkalommal osztályfőnökként is tevékenykedett. Hírtér

Bajnokavatás volt a nőknél!
Bács-Kiskunban a Kiskunfélegyházi HTK női focicsapata a 2006-2007-es idény bajnoka. Bácskai Sport

Gyújtogatás Nagybaracskánál: 3 millió forintnyi körbála elégett
Nagybaracska külterületén, egy gazdasági társaság telephelyén 1200 körbála égett le vasárnap, amelynek értéke 3 millió forint; a tűzvizsgáló elsődleges véleménye szerint a tüzet szándékos gyújtogatás okozta - közölte a rendőrség. Gondola / MTI

Megint szórakozott a Jánoshalma focicsapata
Császártöltés - Jánoshalma 0-17 (gsz.: Kolompár Dávid 5, Fenyvesi Olivér 5, Gieszinger Péter 4, Szemlics Bertram, Arnold Fülöp, Híz Péter; sárga lap: Győri Viktor - Jánnoshalma). Bácskai Sport

Miről szól a Bajai Tekergő Amerikában?
Egy bajai fiatalember lenyűgöző utazásáról és és kalandjairól az Amerikai Egyesült Államokbeli Texasból - Mexikón és Közép-Amerikán át - Kolumbiáig.
1. rész: Austin-Nebronville-La Feria: "Reggel elindultam megkeresni a rendházat. Rövidesen megtaláltam. Fehér épület, előtte gondozott, sűrű pázsit, pálmafák. Bementem. Sehol senki. Végül a második emeleten találkoztam egy szerzetessel. Egy levelet szeretnék lefordíttatni, mondtam. Miközben átvette a papírt, meghívott reggelire. Evés közben elbeszélgettünk. Olvastam-e Mindszenty életrajzát, kérdezte. Még nem, válaszoltam, de édesapámmal beszélgettünk róla, és a könyv szerzőjét is ismerem. Ő fordította angolra, és írta azt a levelet, amit az imént átadtam neki. Az atya elmondta, hogy már járt Budapesten, és tetszett neki a város." Halmos Géza bajai Tekergő naplója a dél-amerikai kerékpártúráról

Szólj hozzá!

Címkék: média sport lapszemle foci utazás baja bácskai sport hírtér halmos géza bajai tekergő amerikában nagybaracska

A bejegyzés trackback címe:

https://maganzarka.blog.hu/api/trackback/id/tr3165522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása