komment-dot-kom

Linkblog

roger feederer

Bajai Péter olimpiai kerettagként vág neki 2007-nek

2007.03.23. 17:39 csabax

Bajai Péter jó évet zárt 2006-ban. A Mogyi SE Baja triatlonistája ezüstérmet nyert a Balatonfüreden rendezett rövidtávú országos bajnokságon, míg a Világkupákon nyújtott teljesítményének köszönhetõen év végére bekerült a legjobb 100 közé az olimpiai kvalifikációs ranglistán. Ez sokat, egészen pontosan olimpiai kerettagságot jelentett számára! A bajai triatlonista - aki az US Vendome Triathlon színeiben évek óta a Francia Triatlon Nagydíjon is versenyez - így vallott a tavalyi idényrõl és a 2007-es szezonra való felkészülésrõl:

- A 2006-os évem az olimpiai kvalifikáció jegyében zajlott. Sajnos a 2005-ös idény nem sikerült túl jól számomra, megelõlegezett bizalmat pedig nem kaptam a szakmai bizottságtól, így nem voltam tagja a bõ olimpiai keretnek sem. Emiatt hátrányban voltam a többiekkel szemben, támogatást nem kaptam, nem is mindig tudtam azokon a versenyeken részt venni, ahol igazából szerettem volna. Bár tavaly már év közben elõrébb voltam a világranglistán, mint több olimpiai kerettag, módosításra nem volt lehetõség. Az év utolsó világkupáján (New Plymouth, Új-Zéland) sikerült jól „hajráznom", és bekerültem az elsõ 100-ba az olimpiai kvalifikációs ranglistán. Teljesítettem az olimpiai keretbe kerülés feltételét.

Ezzel elsõdleges célomat elértem a tavalyi évben, de teljes mértékben nem lehetek elégedett, hiszen a tényleges olimpia indulást jelentõ helyek közelében nem vagyok! Idén az elsõ négy világkupa mindegyike számomra „élet-halál" kérdés, egyelõre nagyon nem is gondolkozok tovább! A hosszúra nyúlt 2006-os idény nem hagyott sok lehetõséget pihenésre, a korai szezonkezdés pedig az alapozás idõszakát rövidíti le. Ráadásul már az elsõ versenyeken jó formát kell mutatni! A decemberi-januári alapozást Baján egyedül végeztem, szerencsére az idõjárás kedvezõen alakult, és egy kis megfázástól eltekintve semmi sem akadályozta a felkészülésemet. Február elején Tunéziában kéthetes edzõtáborozáson vettem részt Kuttor Csabával, amit elég sikeresnek mondanék, jól sikerült együtt dolgoznunk. Hazaérkezés után egy hét állt rendelkezésre regenerálódni, február 25-tõl pedig 3 hetes válogatott edzõtábor a Kanári-szigeteken! - írta a kanári-szigeteki edzõtáborból Bajai Péter.

 

Szólj hozzá!

Címkék: sport olimpia bácskai sport triatlon bajai péter

A bejegyzés trackback címe:

https://maganzarka.blog.hu/api/trackback/id/tr2950140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása